2018. január 13., szombat

MINDEN FEJBEN DŐL EL

Steve Reeves mikor 16 évesen elkezdett edzeni, négy hónap alatt 30 font (13,6 kg) izmot pakolt magára. Az akkor már tapasztaltabb sporttársai nem értették, hogy volt erre képes. Reeves szerint úgy, hogy senki sem mondta neki, hogy ez nem lehetséges.

A fiatal Reeves

A fogyással kapcsolatban úgy járja, egészséges mértékben hetente legfeljebb 1 kilót lehet fogyni. Mivel 7000 kilokalória van 1 kg zsírban, egy hét alatt ennyivel kevesebb kilokalóriát kell elfogyasztani annál, amennyit a szervezetünk elégetne személyes aktivitásunk és testkompozíciónk mellett. Ez napi 1000 kilokalória deficitet jelent. A napi átlag beviteli érték pedig 2000 kcal. Ebből kikövetkeztethető, hogy heti 1 kilót sem könnyű fogyni. Meg kell dolgozni érte.

Újévkor elhatároztam, hogy ledobok 5 kilót. Ehhez ugyebár 5 hét kellett volna.

Megcsináltam 5 nap alatt.

Ja, hogy ilyenkor izmot veszít az ember, meg ez nem egészséges? Elmondom, mit gondolok erről:

Nem érdekel.

Úgy döntöttem, én mihamarabb ledobom azt az 5 kilót és nem fogok veszíteni izmot. Kész, ezt elhatároztam. Vizualizáltam, mit akarok elérni és megcsináltam. Mert értem a módját. Ennyi.

Jaj, de sok izmot vesztettem!

Higgyetek abban, amit csináltok! Határozzátok el a cél elérését, lássátok a lelki szemeitek előtt amit akartok és a tiétek lesz!

Egyébként új a séró is, de nem a hajam volt 5 kiló! ;)

Mikor fogtok edzeni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése